Velkommen til våre nye nettsider!

Vi har lansert splitter nye nettsider. De skal gjøre det lettere for innbyggerne å finne fram og løse sine oppgaver. Sidene har fått et ansiktsløft, og er tilpasset alle digitale flater.

Prosjektet er gjennomført i samarbeid med Ørland, Åfjord og Osen kommune, og det visuelle designet vil være gjenkjennelig for kommunene på Fosen.

Målet med de nye hjemmesidene er at det skal være lettere for brukeren å finne, forstå og ta i bruk innholdet på sidene våre.

Har du tilbakemelding eller innspill?

Arbeidet med den nye hjemmesiden har vært en omfattende prosess, og du vil nok fortsatt oppdage at det noen steder mangler informasjon eller ulike funksjoner, dette vil komme på plass fortløpende.

Fremover vil vi fortsette å utvikle hjemmesiden vår, og du må gjerne gi oss tilbakemelding på "Fant du det du lette etter?" som du finner nederst på alle artiklene, det hjelper oss mye i den videre utviklingen.

Tilgjengelighetserklæring

Fra 01.02.23 stilles det krav om å ha en tilgjengelighetserklæring for universell utforming for alle offentlige virksomheter. Indre Fosen kommune sin tilgjengelighetserklæring finner du som en lenke helt nederst på hjemmesiden.